دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیر لباسشویی ال جی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

روش های رفع ارور NC در لباسشویی ال جی

فهرست مطالب

ارور NC در لباسشویی ال جی چیست و چگونه برطرف می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ارور NC معمولاً به دلیل اختلال در NFC لباسشویی یا سایر دستگاه‌های هوشمند مانند ظرفشویی، تبلت، گوشی و… به وجود می‌آید. سوال اصلی این است که تکنولوژی NFC چیست و چه تاثیری در لباسشویی دارد؟

ارور NC  لباسشویی ال جی به چه معناست

در پاسخ به سوال کد خطای NC در لباسشویی ال جی چیست باید بگوییم این خطا به دلیل مشکلات NFC در لباسشویی رخ می‌دهد. تکنولوژی NFC این روزها مورد توجه بسیاری از طراحان و سازندگان لوازم خانگی هوشمند از جمله ماشین‌های لباسشویی قرار گرفته است. NFC مخفف عبارت Near Field Communication به معنای ارتباط از فاصله نزدیک است. از این فناوری برای ارتباط 2 دستگاه با یکدیگر استفاده می‌شود.

یکی دیگر از ارورهای رایج لباسشویی‌های جدید خطای UE است که معمولاً در اثر عدم تخلیه صحیح آب در لباسشویی رخ می‌دهد. روش‌های زیادی برای رفع این خطا وجود دارد اما شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه به مقاله « 6 روش رفع ارور UE در لباسشویی ال جی » مراجعه کنید.

کاربرد فناوری NFC در لباسشویی و ظرفشویی ال جی

این روزها از تکنولوژی NFC در اغلب لباسشویی و ظرفشویی‌های هوشمند استفاده می‌شود. کاربران با استفاده از تکنولوژی NFC می‌توانند تلفن همراه هوشمند خود را به لباسشویی یا ظرفشویی هوشمندشان نزدیک کرده و از برنامه‌های بروز تری استفاده کنند.

برنامه‌هایی مانند شستشوی سرد، شستن پشم و مراقبت از کودک همگی با استفاده از NFC در لباسشویی قابل استفاده است. NFC به شما کمک می‌کند مشکلات جزئی دستگاه خود را شناسایی کرده و در اسرع وقت آن را برطرف کنید.

گاهی اوقات به دلایل مختلف مانند نوسانات جریان برق یا استفاده نادرست کاربر، خطای NC در لباسشویی رخ می‌دهد. برای رفع ارور NC در لباسشویی ال جی به هیچ عنوان خودتان به تنهایی اقدام نکرده و حتماً در این زمینه با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید.

 ارور NC در لباسشویی
ارور NC در لباسشویی

مراکز مختلفی در تهران خدمات مربوط به رفع خطاهای ماشین های لباسشویی را ارائه می دهند. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی یکی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات عیب‌یابی و تعمیر انواع لباسشویی‌های هوشمند است. تمام خدمات این مرکز با ابزارآلات پیشرفته توسط متخصصین فنی و کارآزموده انجام می‌شود. از طرفی ما در lg-laundry.ir برای راحتی حال مشتریان گرامی قابلیتی به نام «تعمیر در محل» را به تازگی به لیست خدمات خود اضافه نموده‌ایم. بر این اساس افرادی که قادر به انتقال لباسشویی خود به مرکز فنی یا نمایندگی نیستند، با استفاده از قابلیت تعمیر در محل به راحتی جانی تازه به دستگاه خود می‌بخشند. برای استفاده از خدمات این مرکز کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

علت ارور NC در لباسشویی ال جی

بررسی علت ارور NC در لباسشویی ال جی یکی از چالش‌های اصلی کاربران این دستگاه‌های هوشمند است. گاهی اوقات به دلیل نوسان‌های جریان برق، استفاده نادرست کاربران از لباسشویی، پر بودن بیش از اندازه دیگ لباسشویی و سیم‌کشی نادرست با این خطا مواجه می‌شوید. در ادامه نحوه رفع ارور NC در لباسشویی ال جی به شما آموزش داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارور NE لباسشویی و ظرفشویی می‌توانید به مقاله « رفع ارور NE در لباسشویی ال جی» مراجعه کنید.

علت ارور NC در لباسشویی ال جی
علت ارور NC در لباسشویی ال جی

ارور NC لباسشویی ال جی چگونه رفع می شود

چگونه مشکل NC لباسشویی رفع می‌شود؟ در بعضی موارد با یکبار ریست لباسشویی خطا برطرف می‌شود. اما گاهی اوقات مشکل پیچیده‌تر از این حرف هاست و لباسشویی حتماً باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد. تکنسین‌های ما در lg-laundry.ir هنگام مشاهده ارور NC ابتدا سیم‌کشی و اتصالات دستگاه را مورد بازبینی قرار می‌دهند.

به عنوان نکته پایانی در نظر داشته باشید ارور NC لباسشویی باید در اسرع وقت برطرف شود در غیر این صورت به مرور به بخش‌های مختلف دستگاه آسیب وارد می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارورهای رایج لباسشویی ال جی در مقاله‌های بعدی ما را همراهی کنید.