دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیر لباسشویی ال جی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

روش‌های آسان رفع ارور LOE در لباسشویی ال جی

فهرست مطالب

یکی از خطاهایی که ممکن است در ماشین لباسشویی‌های مدرن و جدیدتر مشاهده می‌شود ارور LOE است. این ارور به زبانی ساده تر یک اعلان است که نشان دهنده ی اتمام مراحل شستشو می باشد. در صورت مشاهده ی این خطا روی نمایشگر جای نگرانی برای شما نیست و برای رفع آن نیاز به تعمیر تخصصی ندارید. برای تعمیر و رفع علت ارور LOE در لباسشویی ال جی این مقاله از lg-laundry برای شما مناسب است. همچنین در صورتی که تعمیر دستگاه برای شما بسیار دشوار است می‌توانید برای رفع هر مشکل در لباسشویی با مرکز تعمیرات لباسشویی الجی در تماس باشید.

 ارور LOE لباسشویی ال جی
ارور LOE لباسشویی ال جی

ارور LOE لباسشویی ال جی به چه معناست؟

آیا ارور LOE را روی نمایشگر مشاهده کردید اما نمی‌دانید کد خطای LOE در لباسشویی ال جی چیست؟ در این قسمت از مقاله قرار است با معنای ارور LOE آشنا شوید. ارور LOE در لباسشویی ال جی زمانی اتفاق می‌افتد که محفظه‌ی پودر ماشین لباسشویی به درستی بسته نشده باشد. همانطور که گفته شد برای رفع این خطا نیاز به تعمیرات تخصصی ندارید و به راحتی بعد از مشاهده‌ی باز بودن محفظه می‌توانید درب را بسته و خطا را برطرف نمایید. به صورت تخصصی دلایل ایجاد این خطا در ماشین لباسشویی شما چیست؟ بهتر است ادامه‌ی مقاله lg-laundry را مطالعه نمایید.

دلایل بروز ارور LOE در نمایشگر لباسشویی

دلایل بسیار زیاد و شایعی وجود دارد که می‌تواند این خطا را ایجاد کند. این دلایل عموما بسیار ساده و پیش پا افتاده است و در بعضی موارد ممکن است به صورت تصادفی ایجاد شود. راه حل‌های بسیار آسانی برای رفع ارور LOE در لباسشویی ال جی وجود دارد که به آن می پردازیم. یکی از دلایل این خطا در لباسشویی این است که درب محفظه‌ی پودر دستگاه به صورت کامل و درست بسته نشده است. یا زمانی که محفظه پودر را پر کردید به صورت تصادفی درب محفظه‌ی پودر باز مانده است و یا کودک شما بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی درب قسمت پودر دستگاه را باز کند. همچنین به دلیل استفاده بیش از اندازه از لباسشویی، لولای درب محفظه‌ی پودر دچار خرابی یا شکستگی شده باشد.

دلایل باز ماندن درب محفظه‌ی پودر به همین موارد ختم نمی‌شود. در صورتی که ماشین لباسشویی شما با سطح زمین تراز نباشد و یا زیر یکی از پایه‌های آن قطعه‌ای قرار گرفته باشد می‎‌تواند باعث باز شدن درب قسمت پودر لباسشویی شود.

اگر هنگام روشن شدن ماشین لباسشویی و شروع مراحل شستشو شاهد تکان خوردن بدنه‌ی ماشین لباسشویی به خصوص در مدل‌های قدیمی می‌شوید، همین تکان‌ها در صورت درست بسته نشدن درب، باعث باز شدن کامل آن می‌شود و خطای LOE را روی نمایشگر ایجاد می‌کند.

پر بودن بیش از حد محفظه‌ی پودر ماشین لباسشویی، آخرین دلیل نمایش خطای LOE است. در صورتی که از پودر یا مایع بسیار زیادی برای شستشوی بهتر لباس استفاده کنید، ممکن است به دلیل فشار زیاد در قسمت محفظه‌ی پودر، درب محفظه‌ی پودر به درستی بسته نشود.

اگر در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی شاهده خرابی المنت و یا خرابی سنسور سطح آب شده اید به راحتی می توانید دلایل و راهکارهای مناسب را مطالعه نمایید. در صورتی که ارور PE را مشاهده کردید برای رفع ارور PE در لباسشویی ال جی مقاله را مطالعه نمایید تا به راحتی این خطا از نمایشگر شما حذف شود.

 ارور LOE لباسشویی ال جی
دلایل ارور LOE لباسشویی ال جی

ارور LOE لباسشویی ال جی چگونه رفع می‌شود؟

چگونه مشکل LOE لباسشویی رفع می‌شود؟ حال که به صورت کامل و جامع در مورد علت LOE اطلاعاتی را در lg-laundry کسب کرده‌اید رفع آن می‌تواند بسیار آسان باشد. بهتر است در هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی، دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت مشاهده‌ی باز بودن درب محفظه‌ی ماشین لباسشویی، آن را به صورت کامل و درست ببندید.

همچنین در صورتی که ماشین لباسشویی شما هنگام کار و شستن لباس‌ها با تکان‌های بسیار زیادی همراه است باید دستگاه خود را تراز کنید تا بتوانید این مشکل را برطرف سازید. بهتر است بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی اقدام به تراز کردن دستگاه نمایید تا از ایجاد آسیب به ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید.

 ارور LOE لباسشویی ال جی
روش رفع ارور LOE لباسشویی ال جی

روش‌های آسان برای پیشگیری از خطا LOE

پیشگیری آسان برای جلوگیری از ایجاد این خطا، بسته شدن کامل محفظه‌ی پودر می‌باشد. به دلیل ظریف بودن قطعات و پیچ‌ها در این قسمت بهتر است با ملایمت بیشتری درب محفظه را ببندید تا از ایجاد آسیب به لولاهای درب جلوگیری نمایید.

در صورتی که متوجه شده‌اید که لولاها و پیچ‌های درب محفظه‌ی ماشین لباسشویی ال جی به صورت کامل خراب شده است به راحتی می‌توانید لولا را تعویض نمایید. بعد از تعویض این قطعات به راحتی می‌توانید رفع خطای LOE در لباسشویی ال جی را انجام دهید.

با تماس با نمایندگی ما تعمیرات دستگاه را بعد از مشاوره‌ی رایگان آغاز کنید. بعد از بررسی اولیه دستگاه، تعمیر و تعویض قطعه در محل انجام می‌شود. پس بدون نگرانی با متخصصین ما در lg-laundry تماس حاصل نمایید.