دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

تعمیر لباسشویی ال جی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

رفع ارور ناگهانی EE لباسشویی ال جی

فهرست مطالب

آیا ماشین لباسشویی ال جی شما کد خطای EE را نشان می دهد؟ کد خطای EE نشان دهنده یک خطا در برد کنترل اصلی است. این کد خطا معمولاً با جدا کردن واشر به مدت 10 دقیقه برطرف می شود تا خطاهای حافظه روی برد کنترل برطرف شود. بعد از مشاهده ی این خطای روی برد ماشین لباسشویی این سوال ذهن شما را درگیر می کند که چگونه مشکل EE لباسشویی رفع می شود؟ راه حل عیب‌یابی و سریع‌ترین راه برای پاک کردن ارور EE لباسشویی ال جی بخوانید.

رفع ارور ناگهانی EE لباسشویی ال جی
رفع ارور ناگهانی EE لباسشویی ال جی

ارور EE لباسشویی ال جی به چه معناست؟

با پیشرفت علم به و نصب نمایشگر روی برد ماشین لباسشویی به راحتی می توانید کدهای مهم را مشاهده نمایید. ارور EE ماشین لباسشویی ال جی شما به این معنی است که یک خطای EEPROM در برد کنترل اصلی وجود دارد. EEPROM مخفف (حافظه خواندنی، قابل برنامه ریزی و با قابلیت پاک کردن الکتریکی) یا به بیان ساده تر خطای صفحه ی اصلی کنترل یا برد الکتریکی که برای تعمیر مقاله را صفر تا صد آموزش تعمیر برد لباسشویی ال جی مطالعه نمایید. است. زمانی که شما برنامه ی مورد نظر را به سیستم می دهید سیستم شما می گوید که این برنامه چه کاری را چه موقع و چگونه انجام دهد.

به همین دلیل در صورت خرابی برد ای سی که مسئولیت دستور این پیام ها را دارد خطای EE را مشاهده می کنید. این خطا را جدی بگیرید. در بعضی حالات ممکن است این خطا به سادگی رفع شود اما ممکن است در حالت پیشرفته نیاز به تعمیرکار داشته باشید که در نمایندگی lg-laundry.ir به راحتی و با استفاده از نیروی متخصص با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته مشکل دستگاه را برطرف نمایید.

ارور EE لباسشویی ال جی چگونه رفع می شود؟

یکی از مهمترین قطعه ها در ماشین لباسشویی ال جی برد آن می باشد که خرابی آن می تواند علت ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی باشد به همین دلیل حساسیت بالا در تعمیر باید توسط یک متخصص تعمیر آغاز شود. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی lg-laundry.ir مراجعه نمایید. اما در ادامه ی این مقاله در صورتی که مشکل ماشین لباسشویی شما پیچیده نباشد یک راه حل قرار داده شده است:

  1. ماشین لباسشویی را به مدت 10 دقیقه از برق جدا کنید تا حافظه اشتباه روی برد کنترل اصلی پاک شود.
خاموش کردن ماشین لباسشویی ال جی
خاموش کردن ماشین لباسشویی ال جی

توجه: می توانید چندین بار لباسشویی را از برق بکشید تا حافظه خراب را پاک کنید. جدا کردن لباسشویی ال جی با کد خطای EE ممکن است کد خطا را پاک کند و نیازی به اقدام دیگری نباشد. حافظه لباسشویی پاک یا تنظیم مجدد می شود و کد خطای EE ثابت یا تعمیر شده در نظر گرفته می شود.

  1. اگر پس از چندین بار جدا کردن لباسشویی ، کد روی آن پاک نشد، به این معنی است که برد کنترل الکترونیکی اصلی معیوب است و باید خارج و تعویض شود.
  2. برای اینکه مطمئن شوید برد کنترل اصلی مشکل دارد، اگر می خواهید روند عیب یابی را ادامه دهید یا فقط برد کنترل اصلی را تعویض کنید، یک TEST MODE را اجرا کنید و این مشکل خطای EE را برطرف می کند.
  3. اگر به مدت 10 دقیقه لباسشویی را از برق جدا کرده اید و چندین بار این کار را انجام داده اید و کد EE پاک نمی شود، می توانید حالت تست را اجرا کنید و خطای EE ممکن است با فشار دادن اول دکمه شروع/مکث، خطای EE را نشان دهد. کد. اگر اینطور است، شما یک برد کنترل الکترونیکی اصلی خراب یا معیوب دارید و باید برای رفع ارور و خطای ee در لباسشویی ال جی آن را تعویض کنید.

خواندن این مطلب خالی از لطف نیست: دانستنی هایی درباره احکام شرعی در شستشوی لباس با لباسشویی

تست و رفع تخصصی خطای EE لباسشویی ال جی

بعد از انجام مراحل بالا در صورتی که لباسشویی شما دارای دکمه های SPIN SPEED و SOIL LEVEL باید می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • مطمئن شوید که لباسشویی کاملا خالی است و کنترل ها خاموش هستند.
  • دکمه های SPIN SPEED و SOIL LEVEL را همزمان فشار دهید.
  • در مرحله بعد دکمه POWER را در حالی که حالت فوق را نگه داشته اید فشار دهید و زنگ 2 بار به صدا در می آید.
  • با فشار دادن مکرر دکمه START/PAUSE برای چرخش در حالت های تست به مرحله بعدی حالت تست بروید.
  • اگر برد کنترل اصلی معیوب باشد، با فشار دادن دکمه START/PAUSE برای اولین بار، کد خطای EE ظاهر می شود، اگر این اتفاق افتاد، برد کنترل اصلی را تعویض کنید.
برد ماشین لباسشویی ال جی
برد ماشین لباسشویی ال جی

خلاصه

برای خلاصه کردن همه چیزهایی که در مورد آن صحبت کردیم، در اینجا موارد مهم ذکر شده است:

  • با تلاش برای خاموش کردن و تنظیم مجدد ماشین لباسشویی خود شروع کنید – این کار باید کدهای خطای ذخیره شده روی برد کنترل را پاک کند و ممکن است کد خطای EE را اصلاح کند.
  • به برد کنترل نگاهی بیندازید و مراقب هرگونه سوختگی یا آسیب باشید – این نشان می دهد که برد کنترل از کار افتاده است و باید تعمیر یا تعویض شود.
  • بررسی کنید که تمام سیم‌کشی‌های داخل دستگاه به درستی وصل شده باشد و هیچ نشانه‌ای از آسیب دیده نمی‌شود – اگر سیم‌کشی نزدیک برد کنترل بیش از حد گرم شود، ممکن است ذوب شود که باعث قطع برق و آسیب به برد کنترل می‌شود.

در آخر خرابی برد ماشین لباسشویی ال جی را جدی بگیرید. با تداوم این خطا می توانید مشکلات پیچیده تری را در آینده مشاهده کنید و در بدترین شرایط ممکن است ماشین لباسشویی شما روشن نشود. پس برای رفع این خطا و مشکل با تیم حرفه ای و متخصص lg-laundry.ir تماس بگیرید تا در سریعترین زمان مشکل لباسشویی را برطرف نمایند.